Saturday, October 1, 2016

Forex Factory Rss-Voer

Ek het navorsing hieroor vir 'n paar dae nou en ek m nog nie die wyser as oor hoe om dit te doen. Ek wil 'n RSS feed van forexfactory kry om my webwerf, ek wil 'n paar uitleg te doen op whats happening en ek wil ook die jongste inligting van hulle (Alhoewel die laaste twee punte kan wag solank ek het 'n paar meer of voer hardloop) . Verkieslik Ek wil graag om dit te ontwikkel van die grond af as iemand weet van 'n handleiding of iets wat ek kan gebruik as ek nie sal tevrede wees met die gebruik van 'n derde party API of iets soos dit so lank as wat ek by 'n paar van die werk te doen. Ek is nie seker wat dit is, maar daar is iets omtrent RSS dat ek m kry nie, so as iemand weet van 'n goeie, waarskynlik basiese tutoriale wat my sal help om 'n baie. Dit is soort van harde gaan deur bladsy na bladsy van Google-soektogte. Ook ek m nie fussed oor die taal dit s outputted in Javascript, PHP of HTML sal al groot wees. Dankie vir die hulp. Forex RSS Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. 5 interessante maniere te gebruik Google News RSS Feeds Ons is almal lief netjiese RSS hacks, reg Wel, hier is 'n paar interessante maniere om te gebruik Google RSS nuus feeds. Baie van ons MakeUseOf lesers is gretig lesers van Google Nuus, want dit is 'n maklike manier om nuus artikels uit koerante wêreldwyd, gegroepeer volgens onderwerp en ook gegroepeer met 'n soortgelyke nuus sien. Maar nie almal besef dat Google Nuus bied 'n wye verskeidenheid van RSS feeds, wat jy kan beheer met behulp van soekterme en ander nuttige wysigers. Deur meer te leer oor hierdie RSS feeds en inkorporeer 'n paar interessante truuks te vertoon en lees hierdie RSS nuus feeds, sal jy in staat wees om te bly op die top van al die heel beste nuus so maklik as moontlik. Hoe is dit vir nuttige skep RSS News Feeds skep generiese en spesifieke nuus RSS is nogal 'n maklike taak nie. 1. Vind jou gunsteling Google Nuus RSS Feed jy vyf waarskynlik reeds opgestel Google Nuus om plaaslike nuus in jou voorkeurtaal wys. Aan die onderkant van die nuus bladsy, sal jy sien 'n RSS skakel. Hierdie skakel sal jou 'n basiese RSS-voer vir Google Nuus te gee, waarin jou gekose plaaslike nuus en taal. Skryf in vir die indien jy gelukkig om baie van die nuwe updates het is. Vir my, ek kry: news. google / nuus PZ 1 uitset RSS 2. Vind RSS Feeds vir Google Nuus Onderwerpe ook aan die onderkant van die Google nuus bladsy is 'n skakel na oor Feeds, wat wys jou die verskillende nuus onderwerpe en die RSS voed om in te skryf vir hulle. Byvoorbeeld, Sci-Tech is: news. google / nuus Ned ons uitset RSS 3. Skep 'n Google Nuus Soek RSS Voer Aan die bokant van Google Nuus is die all-bekende search bar. Prop in jou navraag is daar (met behulp van normale Google soek opmaak) en jy sal aangebied word met nuus oor die onderwerp. Aan die onderkant van die bladsy, kan jy die RSS skakel waar jy die RSS URL kan kopieer of skryf aan jou voer te sien. Byvoorbeeld, 'n basiese nuus soeke na Lemur: news. google / nuus Q lemurs uitset RSS 4. Verandering Jou RSS Feeds In die voorafgaande gedeelte, kan jy sien die onderwerp t is tegnologie, terwyl Q lemur is jou soek term. Jy kan dit verander Ned ons Ned Verenigde Koninkryk as jy wil resultate van die Verenigde Koninkryk, plus jy kan byvoeg hl af as jy die resultate slegs in Engels wil. Sedert my Google Nuus reeds is gestig met my voorkeur instellings, die search bygevoeg diegene instellings in die voer vir my. Óf met die hand wysig die RSS feed skakel of gebruik Google se gevorderde soek funksies om meer search parameters om jou nuus soek voeg. Byvoorbeeld, die beperking van die soektog na die laaste maand gee ons: news. google / nuus PZ 1 uitset rss As jy wil nog verder verfyn jou voer, oorweeg die gebruik van iets soos Yahoo Pype. Wat om te doen met die nuus RSS Feeds Daar is baie van die groot idees vir die gebruik van hierdie bronne as jy weet hierdie truuks. Miskien is hierdie scenario sal jou help om te dink aan iets wat jy kan gebruik. Jy weer 'n Apple fanatikus en jy wil graag nuus oor Apple produkte en Steve Jobs in jou blog se sidebar wys. Jy weer 'n student en jy wil graag nuus oor die nuwe verwikkelinge sien in medisyne, waar moontlik. Jy weer 'n tegnologie professionele en jy wil om te verseker dat jy nie t mis enige tegnologie nuus. Jy weer 'n lemur spesialis en jy wil graag lemur nuus te funksie naby die top wanneer jy besoek Google Nuus. Jy weer op die oomblik baie geïnteresseerd in die Midde-Oosterse politiek en wil in kennis gestel word van al die updates per e-pos. Vertoon Lees Google Nuus RSS Feeds Nou dat jy weet hoe om al hierdie goeie nuus feeds te skep en te weet wat jy wil om tred te hou, daar is 'n paar truuks wat jy kan wil weet oor die vertoon en die lees van die RSS feeds. 1. Voeg 'n navraag as 'n Google Nuus Element Nadat jy soek in Google News, daar is 'n opsie aan die onderkant van die bladsy om jou eie persoonlike Artikel skep Zoekterm. Klik dat en dit sal jou soektog te voeg tot jou daaglikse Google Nuus uitleg. As jy wil om jou bladsy te herrangskik, kliek op Edit Page en besluit waar jy wil graag jou soek term te funksie. 2. Skep Google Alert As dit is belangrik dat jy nie t mis die nuus, probeer om 'n Google Alert vir jou soektog. Aan die onderkant van die nuus Soek-blad, klik op Maak 'n e-pos Alert Vir Zoekterm. Kies hoe dikwels jy wil die waarskuwing gestuur word en of jy wil hê dat die gestuur om 'n e-pos of as 'n RSS feed. 3. NewsShow Vir Jou Webwerf Google sal jou toelaat om Google Nuus te wys op jou webwerf, so lank as wat jy voldoen aan streng reëls. Die maklikste manier om te verseker dat jy vas aan die reëls is om Google NewsShow gebruik om die widget te skep. Jy kan dit as jy wil, met behulp van die werk nie meer Google NewsShow towenaar. 4. Voeg News Feeds Om Google Reader As jy jou RSS feeds in Google Reader, kan jy allerhande gereedskap gebruik om dit te lees, insluitend tydskrif-styl uitbreidings soos Feedly. 5. Lees Jou News Feeds In Netvibes (of 'n ander Begin Page) Die skoonheid van Netvibes is dat jy bladsye gewy aan sekere onderwerpe kan skep, so as jy weer die bestudering van 'n gegewe onderwerp wat jy kan voeg jou nuus feeds wat spesifiek op daardie onderwerp en jy verseker up-to-date, terwyl jy weer bestudeer. Vertel ons wat jy doen met jou Google News RSS Feeds Ons weet daar is talle ander maniere om nuus RSS gebruik, so laat ons weet wat jy doen met hulle in die kommentaar Dankie dat jy. Ons het vir jou stuur 'n bevestiging skakel wat jy sal nodig het om te klik op jou e-pos adres te verifieer. Sluit aan om in kennis gestel van nuwe artikels op die onderwerpe wat bespreek: Ek skakel op nuus bladsye. Nope. Daar is geen Google Nuus search bar op enige van die nuus bladsye ek m sien. Byvoorbeeld, wanneer ek gaan na: news. google / nuus Ned ons skakel. Kan iemand my verwys na 'n bladsy te verduidelik, in eenvoudige terme, hoe om 'n Google RSS nuusvoer Al die inligting wat ek m lank nie sien nie 'n soekkassie) voeg 'n webwerf. Ek hou van hierdie Google Nuus en ek wil hierdie Google Nuus byvoeg by my webwerf. Help my asseblief hoe kan ek hierdie Google Nuus byvoeg by my webwerf. Ek bly gewoonlik op die hoogte van onderwerpe soos fotografie, ontwerp, tegnologie en ander items al in Google Reader. Dit laat my toe om alle vorme van verskillende materiaal in 'n keer te sien en ek kan kies watter ek wil lees en wat hulle wil ek slaan. Ek het wel 'n voer wat op die zijbalk van my site wat 'n gemiddelde stel bronne wat ek saam op xfruits vertoon. Gebruik dit om 'n David Hasselhoff spesifieke nuus site jasonwilliams. co. uk/hoffwatch Hierdie artikel affiliate skakels kan bevat, wat vir ons 'n klein vergoeding betaal as jy besluit om 'n aankoop op grond van ons aanbeveling te skep. Ons oordeel is geensins bevooroordeeld, en ons aanbevelings is altyd gebaseer op die meriete van die items. Vir meer besonderhede, lees asseblief ons bekendmaking.


No comments:

Post a Comment