Wednesday, September 21, 2016

Gratis Forex Bonus Nie Voorschot Vir

Forex bonus - geen deposito vereis word gelaai. Chat sessie begin by 3:06:40 Konferensie ID: LDTZ3CT Connecting boodskap bediener. Ondersteuning: Hallo Adham raafat sanad Mady (LK), hoe kan ek jou help Adham raafat sanad Mady (LK): hi Adham raafat sanad Mady (LK): Ek stuur yopu baie e-posse en jy nie t antwoord my Adham raafat sanad Mady (LK): daar is 158 in my rekening en ek kan t onttrek hulle Adham raafat sanad Mady (LK): wat hekki Support: wat is jou ACC Adham raafat sanad Mady (LK): 55230 Adham raafat sanad Mady (LK): i stuur 2 e-pos aan FBS ondersteun en geen antwoord Adham raafat sanad Mady (LK): 16 Desember en 18 decmber Adham raafat sanad Mady (LK): geen antwoord Adham raafat sanad Mady (LK): Re jy daar Support: een oomblik asseblief Ondersteuning: wanneer jy probeer om geld te trek Adham raafat sanad Mady (LK). Adham raafat sanad Mady (LK): Jy het verskeie bonus rekeninge. Maar jy kan 5 bonus slegs een keer te kry. (2010/12/20 16:17) Adham raafat sanad Mady (LK): Terugvoer ontvang nie. (2010/12/20 00:17) Adham raafat sanad Mady (LK): Jy het verskeie bonus rekeninge. Maar jy kan 5 bonus slegs een keer te kry. (2010/12/16 17:41) Ondersteuning: Dit beteken dat jy meer as een bonus ACC Adham raafat sanad Mady (LK): Ek didn t Adham raafat sanad Mady (LK): as jy sê dat ek meer as een bonus rekening Adham raafat sanad Mady (LK): Ek wil net weet dit meer as 1 Adham raafat sanad Mady (LK): wat die ander rekeninge Ondersteuning: uit jou IP registreer meer as een bonus ACC Adham raafat sanad Mady (LK): gee my die rekenings tevrede te stel en die IP-adres Adham raafat sanad Mady (LK): 2010/12/22 16:06:34 41.232.44.245 suksesvolle login 2010/12/20 16:56:14 41.232.41.128 suksesvolle login 2010/12/20 13:05:22 41.232.46.220 suksesvolle login 2010/12/20 10:00:21 41.239.97.80 suksesvolle login 2010/12/18 17:04:04 41.34.188.32 suksesvolle login 2010/12/17 00:31:11 41.232.40.210 suksesvolle aanteken 2010/12/17 12:28:58 41.232.40.210 suksesvolle login 2010/12/16 18:09:57 41.232.43.169 suksesvolle login 2010/12/16 15:04:41 41.232.46.109 suksesvolle login 2010/12/16 13:43:12 41.232.45.171 suksesvolle login 2010/12/16 10:20:27 41.232.40.223 suksesvolle login 2010/12/15 10:08:45 41.232.42.127 Welkom Bonus Adham raafat sanad Mady ( LK): dit is van jou site Adham raafat sanad Mady (LK): my. fbs / log Adham raafat sanad Mady (LK): gee my die rekeninge en dieselfde IP. of jy bedrogspul my Adham raafat sanad Mady (LK): is verkeerd Support: een oomblik asseblief Adham raafat sanad Mady (LK): jy meer sê 1 rekeninge terug na my. gee dit aan my gegee Adham raafat sanad Mady (LK) en dieselfde IP-adres. is myne. soos jy sê Adham raafat sanad Mady (LK): gee my dieselfde IP Adham raafat sanad Mady (LK): is verkeerd Adham raafat sanad Mady (LK): Re jy ignoreer my Adham raafat sanad Mady (LK): hello Support: een wag asseblief Adham raafat sanad Mady (LK): ok Support: wag asseblief Adham raafat sanad Mady (LK): im nog steeds wag Adham raafat sanad Mady (LK): sal 'n groot tyd te neem Adham raafat sanad Mady (LK): lang tyd Adham raafat sanad Mady (LK): my liewe meneer. sy 1 uur of 1 oomblik Adham raafat sanad Mady (LK): hello Adham raafat sanad Mady (LK): wag of gaan Adham raafat sanad Mady (LK): is jy daar Adham raafat sanad Mady (LK). Ondersteuning ondersteuning FBS ondersteuning Operateur ondersteuning tik. aangedryf deur LIVECHAT - sagteware S. A. Print chat log Laat gesels Sound beheer Connecting boodskap bediener. Ondersteuning: Hallo Adham raafat sanad Mady (LK), hoe kan ek jou help om Adham raafat sanad Mady (LK): hi Adham raafat sanad Mady (LK): hello Adham raafat sanad Mady (LK): wat die nuwe Adham raafat sanad Mady ( LK): my rekening probleem Adham raafat sanad Mady (LK): in my rekening probleem Support: kan jy verduidelik Adham raafat sanad Mady (LK): daar is 'n probleem in my rekening en kan t onttrek. jy sê vir my gister dat ek ontvang 'n hele paar bonus Adham raafat sanad Mady (LK), maar dit nie happind Adham raafat sanad Mady (LK): my acc. number 55230 Adham raafat sanad Mady (LK): Jy het verskeie bonus rekeninge. Maar jy kan 5 bonus slegs een keer te kry. (2010/12/16 17:41 Support: Meneer, die besluit is inal Support: jy kan t gebruik en onttrekking uit die rekening Adham raafat sanad Mady (LK), en my wins Support: al wat jy kan doen, is om 'n nuwe rekening te skep, deposito . dit deur jou eie fondse en maak jou eie handel - dan sal jy in staat wees om onttrekking Adham raafat sanad Mady (LK): onttrekking wat jy sal neem my 141 Adham raafat sanad Mady (LK): daar is 141 op my rekening Ondersteuning: Meneer, dit is 'n bevordering te probeer handel sonder enige deposito Support: jy probeer om dit Adham raafat sanad Mady (LK): ja en het 141 nou wat Adham raafat sanad Mady (LK):. jy neem my wins Support: die bonus sal wees gekanselleer en al die wins sal gekanselleer Adham raafat sanad Mady (LK): en jy wil hê ek moet n nuwe rekening te deponeer en jy die wins neem weer Adham raafat sanad Mady (LK):. om kan leef en koop 'n paar goeie dinge Adham raafat sanad Mady (LK): met my geld Adham raafat sanad Mady (LK): reg Adham raafat sanad Mady (LK): en sing en dans. en Ek deponeer die derde rekening Adham raafat sanad Mady (LK): maak wins Adham raafat sanad Mady (LK): jy neem dit Adham raafat sanad Mady (LK): reg Support: om nuwe dinge Adham raafat sanad Mady (LK) te koop: Meneer, jy is die misbruik van die bevordering, wat is die rede waarom die rekening is gesluit Support: as jy sal oopmaak en deposito-rekening - die fondse sal heeltemal joune Adham raafat sanad Mady (LK) wees: Ek didn t misbruik van die bevordering. wat is jou bewys Adham raafat sanad Mady (LK): gee my die bewys en ek sal jou 141 uit my geld Adham raafat sanad Mady (LK) gee: gee my die bewys Adham raafat sanad Mady (LK): gee my duidelike inligting Support ons het julle gestuur om die bewys deur middel van e-pos Adham raafat sanad Mady (LK): Liewe Adham raafat sanad Mady, was jou onttrekking gekanselleer word deur Finansiële Departement, want meer as een bonus rekeninge is geopen vanaf jou IP. Dit is bewys deur ons Tegniese Departement. Dit is absoluut verbode deur die bonus reëls: Om verkeerde handel op bonus rekeninge net een bonus kan ontvang van 'n rekenaar (IP) en elke kliënt te voorkom kan net een bonus nodig. In geval 'n paar rekeninge van 'n tipe is gevind wat aan een persoon (of indien so 'n vermoede ontstaan, insluitend IP-adres wedstryd, Kontak Info wedstryd, ens), al die bonusse sal gekanselleer So sal jy vriendelik laat weet waarom die reëls was so skielik gebreek probeer FBS voordele bevordering is om te probeer om FBS voordele, meer as een bonus rekeninge van dieselfde IP nie oop te maak. Adham raafat sanad Mady (LK): waar dit bewys Adham raafat sanad Mady (LK): wat die rekeninge en name Adham raafat sanad Mady (LK): mdat meer as een bonus rekeninge is geopen vanaf jou IP. Adham raafat sanad Mady (LK): wat die rekeninge en name van die rekeninge Ondersteuning: 55223 - was die rekening van dieselfde IP en dieselfde handel Adham raafat sanad Mady (LK): groot Adham raafat sanad Mady (LK): gee my asseblief ons dieselfde IP-adres en ons dieselfde handel Adham raafat sanad Mady (LK): met die tyd Ondersteuning: Ek kan t doen dit Support: ons tegniese afdeling tjeks nie, en dat is ons finale besluit neem. jou rekening is gesluit. As jy hierdie rekening met jou fondse gedeponeer sal daar geen probleem wees, maar dit was die bevordering met geen deposito Support: Jy hoef nie geld verloor glad Adham raafat sanad Mady (LK): jy my verlore tyd en kul my Adham raafat sanad Mady (LK ): dankie. Ek sal hierdie gesprek op die hele internet Support ondersteuning FBS Support Operateur aangedryf deur LIVECHAT - sagteware SA puplish Verlof gesels Druk chat teken geselsie stoor teken Forex bonus - geen deposito vereis word voordat u versoek nie debosit bonus 50 sê jy kan onttrekking wins eniger tyd na u te maak het bonus en maak wins ondersteuning sê UU moet debosit eerste VISTA BROKERSClose ONDERSTEUNINGSTELSEL 13:37 Welkom maak, 'n verteenwoordiger sal binnekort met julle wees. STELSEL 13:38 Ons sal met julle enige oomblik. ONDERSTEUNING 13:38 Simone Ambrogio ONDERSTEUNING 13:38 Hallo foda 13:38 hallo foda 13:39 nie debosit bonus wins kan onttrekking ONDERSTEUNING 13:39 Jy kan die winste te onttrek foda 13:39 Ag, ek het wins foda 13:40 hoe ek kan maak onttrekking te ondersteun 13:40 Nette Ller van die lede area foda 13:40 Ek kan nie m, y Neteller rekening meneer oNDERSTEUNING 13:41 voeg skryf 'n e-pos nou na: ondersteuning vistabrokers spesifiseer hoeveel jy wil om te onttrek en hoe foda 13:42 Ek kan onttrekking foda 13:42 kan my rekening ondersteuning 13:42 doen as ek geskryf het, asseblief sal ondersteun 13:43 check Have a nice day VISTA BROKERSClose ONDERSTEUNINGSTELSEL 13: 3 Welkom, sal 'n verteenwoordiger binnekort met julle wees. SYSTEM 13: 3 Ons sal met julle enige oomblik. ONDERSTEUNING 13: 3 Omar Belkadi ONDERSTEUNING 13: 4 Salam alaikum Mahmoud 13: 5 hallo Mahmoud 13: 5 dat ek cam maak onttrekking aan Neteller meneer ONDERSTEUNING 13: 7 Gaan soos volg instruksies wat op ons webwerf Mahmoud 13: 7 Ek nie kan kies rekening Neteller meneer Mahmoud 13: 8 tot verantwoording te kies nie iets om meneer ONDERSTEUNING kies 13: 9 Goed ONDERSTEUNING 13: 9 Gee my jou telefoonnommer asseblief Mahmoud 13: 9 okay whats ONDERSTEUNING 13: 9 Ek probeer om kontak met jou Mahmoud 13: 9 meneer Hoekom kontak my Mahmoud 13: 9 Ek kan onttrekking wins of geen Mahmoud 13:10 Ek wil maak onttrekking Mahmoud 13:10 wil toets hierdie makelaar eerste ONDERSTEUNING 13:10 Meneer meneer ONDERSTEUNING 13:10 seker ONDERSTEUNING 13:11 eniger tyd en sonder vertragings ONDERSTEUNING 13:11 basies nou, ons het 50 welkom bonus Mahmoud 13:11 Ek kan nie Mahmoud 13:11 het Ongeldige rekening ondersteuning 13:12 Meneer, het jy probeer om 'n rekening oop te maak en jy kan nie, is ek reg Mahmoud 13: 13 meneer ek het hier te klik Mahmoud 13:13 tweede het wins ONDERSTEUNING 13:13 Ok .. Mahmoud 13:13 wil onttrekking my wins te Neteller ek nie kan ondersteun 13:14 wat is jou rekeningnommer Sir ONDERSTEUNING 13:14 Goed, ek verstaan ​​dat jy nou .. ONDERSTEUNING 13:14 gee my jou rekeningnommer asseblief Mahmoud 13:14 1509193901 ONDERSTEUNING 13:15 Meneer, hoeveel jy probeer om Mahmoud 13:16 18 ONDERSTEUNING 13:16 Meneer onttrek, het jy 'n deposito Mahmoud 13:17 nie hoekom Mahmoud 13:17 dit is nie debosit bonus Mahmoud 13:17 Ek vra ondersteuning u kan onttrekking te eniger tyd oNDERSTEUNING 13:18 Ek is sorry..but Ek is regtig deurmekaar hier Mahmoud 13:18 whats oNDERSTEUNING 13 : 18 het jy 'n 50 bonus van ons Mahmoud 13:19 Ek kan nie onttrekking wins Mahmoud 13:19 Ja Mahmoud 13:19 ondersteuning hier Mahmoud 13:19 maak jy seker jy ondersteun hier oNDERSTEUNING 13:20 mnr Mahmoud, het ek gepraat met ons terug kantoor. Hulle sê jy het 'n deposito Mahmoud 13:20 meneer Mahmoud 13:20 Ek sal mal ondersteun nou 13:20 nie en jy kan nie withdrwal van die bonus te maak Mahmoud 13:20 dit is bedrogspul makelaars Mahmoud 13:20 ok nou verstaan ​​ek ONDERSTEUNING 13:21 Meneer, jy weet wat beteken deur Scam Mahmoud 13:21 hierdie chat sal bydra tot 100 forex makelaars ONDERSTEUN 13:21 het ons nie te kul jou Mahmoud 13:21 Meneer, het jy om ons te vra Mahmoud 13:22 Nadat die onttrekking van winste, bonus nie geskrap Kry bonus is die skakel: vistabrokers / oop-real-rekening / na registrasie, skryf te ondersteun - Aktiveer my 50Welcom krediet ondersteun 13:22 ons don t het geen affilaition met wat verwys oNDERSTEUNING 13: 22 Ek is jammer Mahmoud 13:22 es i vra ondersteuning hier baie keer sê ja jy kan onttrekking enige tyd oNDERSTEUNING 13:22 probeer asseblief om logika en billike oNDERSTEUNING 13:23 wees jy is die eerste persoon wat doen soos hierdie dinge oNDERSTEUNING 13 : 23 Alle mense is tevrede met ons Mahmoud 13:23 meneer Mahmoud 13:23 Ek kan onttrekking wins of geen Mahmoud 13:24 gelukkige Mahmoud 13:24 dit is bedrogspul makelaar Mahmoud 13:24 gek na my dokumente hier op te laai Mahmoud 13:24 Hoekom gee welkom bonus oNDERSTEUNING 13:25 dink jy ons het winste om jou dokumente .. oplaai Mahmoud 13:25 en ek het print screen ur ondersteuning hier sê ja jy kan onttrekking wins eniger tyd oNDERSTEUNING 13:25 Ek is nie hier om te argumenteer saam met jou Meneer. Gaan lees die bonus Voorwaardes Ondersteun 13:25 Baie dankie Mahmoud 13:26 Jou rekening 1509193901 is goedgekeur en bonus geaktiveer. Dankie vir jou geduld en begrip. Welkom aan boord Beste wense Irina Potilitina Vistabrokers CIF Ltd Mahmoud 13:26 Begin Trading Online met 50 bonus Handel Nou met die beste handelstoestande Hoekom kies ons MXTrade, met sy eksklusiewe handelstoestande en ervare span, floreer in die behoud van 'n professionele en by die Terselfdertyd vriendelike betrokkenheid by sy kliënte. Ons maatskappy se posisie in die mark 'n verskil maak, aangesien dit bied al die voordele kliënte is regtig op soek na. Ons doel as 'n forex makelaar is om die pad te lei deur middel van die gebruik van suiwer lae versprei, cutting edge tegnologie, baanbreker stelsels en buigsame handel rekening types. These handel voordele kan help kleinhandel en institusionele kliënte om hul handel na die volgende vlak te bring. Ons ECN uitvoering verseker dat jou ontvang die laagste moontlike swaai verspreiding prys, met geen verskuilde koste of ekstra kommissies. Ons bied 'n verskeidenheid van ander rekening pakkette wat ooreenstem met alle kliënte se behoeftes, insluitend die Islamitiese rekeninge. Ons toegewyde ondersteuning span is beskikbaar 24/5 om jou te help. Meer as 10 tale ondersteuning, gratis 1-on-1 Persoonlike Opleiding, gratis opvoedkundige kursusse WETLIKE MXTrade is 'n handelsmerk besit en bedryf deur Lau Global Services Corporation, 'n finansiële dienste maatskappy wat handel in afgeleide finansiële en kommoditeitsgebaseerde instrumente en ander sekuriteite, gelisensieer deur die Internasionale Finansiële Dienste Kommissie onder lisensie nommer IFSC / 60/402 / TS / 15. Die geregistreerde kantoor adres is 1 Mapp Street Belize City, Belize. RISIKO WAARSKUWING Trading CFD's en Spot FX kontrakte behels 'n hoë vlak van risiko. CFD's handel mag nie geskik wees vir almal, sodat handelaars nodig om te verseker dat hulle alle finansiële en wetlike aspekte ten volle erken en aanvaar geen risiko van verliese wat mag voorkom in hul belegging. Onafhanklike advies moet verkry word indien nodig. Die maatskappy regulasie is nie van toepassing op die Europese burgers. Forex bonus - geen deposito vereis word voordat u versoek nie debosit bonus 50 sê jy kan onttrekking wins eniger tyd na u het bonus en maak wins ondersteuning sê UU moet debosit eerste VISTA BROKERSClose ONDERSTEUNINGSTELSEL 13:37 Welkom te maak, sal 'n verteenwoordiger wees met jy kort. STELSEL 13:38 Ons sal met julle enige oomblik. ONDERSTEUNING 13:38 Simone Ambrogio ONDERSTEUNING 13:38 Hallo foda 13:38 hallo foda 13:39 nie debosit bonus wins kan onttrekking ONDERSTEUNING 13:39 Jy kan die winste te onttrek foda 13:39 Ag, ek het wins foda 13:40 hoe ek kan maak onttrekking te ondersteun 13:40 Nette Ller van die lede area foda 13:40 Ek kan nie m, y Neteller rekening meneer oNDERSTEUNING 13:41 voeg skryf 'n e-pos nou na: ondersteuning vistabrokers spesifiseer hoeveel jy wil om te onttrek en hoe foda 13:42 Ek kan onttrekking foda 13:42 kan my rekening ondersteuning 13:42 doen as ek geskryf het, asseblief sal ondersteun 13:43 check Have a nice day VISTA BROKERSClose ONDERSTEUNINGSTELSEL 13: 3 Welkom, sal 'n verteenwoordiger binnekort met julle wees. SYSTEM 13: 3 Ons sal met julle enige oomblik. ONDERSTEUNING 13: 3 Omar Belkadi ONDERSTEUNING 13: 4 Salam alaikum Mahmoud 13: 5 hallo Mahmoud 13: 5 dat ek cam maak onttrekking aan Neteller meneer ONDERSTEUNING 13: 7 Gaan soos volg instruksies wat op ons webwerf Mahmoud 13: 7 Ek nie kan kies rekening Neteller meneer Mahmoud 13: 8 tot verantwoording te kies nie iets om meneer ONDERSTEUNING kies 13: 9 Goed ONDERSTEUNING 13: 9 Gee my jou telefoonnommer asseblief Mahmoud 13: 9 okay whats ONDERSTEUNING 13: 9 Ek probeer om kontak met jou Mahmoud 13: 9 meneer Hoekom kontak my Mahmoud 13: 9 Ek kan onttrekking wins of geen Mahmoud 13:10 Ek wil maak onttrekking Mahmoud 13:10 wil toets hierdie makelaar eerste ONDERSTEUNING 13:10 Meneer meneer ONDERSTEUNING 13:10 seker ONDERSTEUNING 13:11 eniger tyd en sonder vertragings ONDERSTEUNING 13:11 basies nou, ons het 50 welkom bonus Mahmoud 13:11 Ek kan nie Mahmoud 13:11 het Ongeldige rekening ondersteuning 13:12 Meneer, het jy probeer om 'n rekening oop te maak en jy kan nie, is ek reg Mahmoud 13: 13 meneer ek het hier te klik Mahmoud 13:13 tweede het wins ONDERSTEUNING 13:13 Ok .. Mahmoud 13:13 wil onttrekking my wins te Neteller ek nie kan ondersteun 13:14 wat is jou rekeningnommer Sir ONDERSTEUNING 13:14 Goed, ek verstaan ​​dat jy nou .. ONDERSTEUNING 13:14 gee my jou rekeningnommer asseblief Mahmoud 13:14 1509193901 ONDERSTEUNING 13:15 Meneer, hoeveel jy probeer om Mahmoud 13:16 18 ONDERSTEUNING 13:16 Meneer onttrek, het jy 'n deposito Mahmoud 13:17 nie hoekom Mahmoud 13:17 dit is nie debosit bonus Mahmoud 13:17 Ek vra ondersteuning u kan onttrekking te eniger tyd oNDERSTEUNING 13:18 Ek is sorry..but Ek is regtig deurmekaar hier Mahmoud 13:18 whats oNDERSTEUNING 13 : 18 het jy 'n 50 bonus van ons Mahmoud 13:19 Ek kan nie onttrekking wins Mahmoud 13:19 Ja Mahmoud 13:19 ondersteuning hier Mahmoud 13:19 maak jy seker jy ondersteun hier oNDERSTEUNING 13:20 mnr Mahmoud, het ek gepraat met ons terug kantoor. Hulle sê jy het 'n deposito Mahmoud 13:20 meneer Mahmoud 13:20 Ek sal mal ondersteun nou 13:20 nie en jy kan nie withdrwal van die bonus te maak Mahmoud 13:20 dit is bedrogspul makelaars Mahmoud 13:20 ok nou verstaan ​​ek ONDERSTEUNING 13:21 Meneer, jy weet wat beteken deur Scam Mahmoud 13:21 hierdie chat sal bydra tot 100 forex makelaars ONDERSTEUN 13:21 het ons nie te kul jou Mahmoud 13:21 Meneer, het jy om ons te vra Mahmoud 13:22 Nadat die onttrekking van winste, bonus nie geskrap Kry bonus is die skakel: vistabrokers / oop-real-rekening / na registrasie, skryf te ondersteun - Aktiveer my 50Welcom krediet ondersteun 13:22 ons don t het geen affilaition met wat verwys oNDERSTEUNING 13: 22 Ek is jammer Mahmoud 13:22 es i vra ondersteuning hier baie keer sê ja jy kan onttrekking enige tyd oNDERSTEUNING 13:22 probeer asseblief om logika en billike oNDERSTEUNING 13:23 wees jy is die eerste persoon wat doen soos hierdie dinge oNDERSTEUNING 13 : 23 Alle mense is tevrede met ons Mahmoud 13:23 meneer Mahmoud 13:23 Ek kan onttrekking wins of geen Mahmoud 13:24 gelukkige Mahmoud 13:24 dit is bedrogspul makelaar Mahmoud 13:24 gek na my dokumente hier op te laai Mahmoud 13:24 Hoekom gee welkom bonus oNDERSTEUNING 13:25 dink jy ons het winste om jou dokumente .. oplaai Mahmoud 13:25 en ek het print screen ur ondersteuning hier sê ja jy kan onttrekking wins eniger tyd oNDERSTEUNING 13:25 Ek is nie hier om te argumenteer saam met jou Meneer. Gaan lees die bonus Voorwaardes Ondersteun 13:25 Baie dankie Mahmoud 13:26 Jou rekening 1509193901 is goedgekeur en bonus geaktiveer. Dankie vir jou geduld en begrip. Welkom aan boord Beste wense Irina Potilitina Vistabrokers CIF Ltd Mahmoud 13:26 verhandel teen XM bied ons albei Mikro en Standard rekeninge wat ooreenstem met die behoeftes van groentjies sowel as ervare handelaars met buigsame handelstoestande en hefboom tot 888: 1. Ons bied 'n verskeidenheid van meer as 60 valuta pare, edelmetale, energie en gelykheid indekse met die mees mededingende versprei en met die legendariese geen re-kwotasies uitvoering van XM. Risiko Waarskuwing: Handel op marge produkte behels 'n hoë vlak van risiko. Rekeninge instrumente handelstoestande Handel Forex met XM. Handel met 'n groot, mooi en Human Broker. Platforms Op XM bied ons 'n verskeidenheid van MT4 platform vir beide Windows en Mac bedryfstelsels. 1 rekening gee jou onbeperkte toegang tot al ons platforms. Daarbenewens sal ons reeks MT4 Mobile aansoeke vir beide Apple en Android Bedryfstelsels moeiteloos kan jy om toegang te verkry en handel jou rekening vanaf jou smartphone of tablet met volle rekening funksionaliteit. Risiko Waarskuwing: Handel op marge produkte behels 'n hoë vlak van risiko. PC / MAC MS Tablet One Account, 'n enkele Teken gee jou toegang tot al ons MT4 handel platforms. Navorsing Opvoeding Ons Navorsing en Onderwys sentrum bied daaglikse updates op al die groot handel sessies saam met verskeie daaglikse inligtingsessies oor alle kritieke markgebeure wat die globale markte daaglikse vorm. Beman deur 20 veeltalige mark professionele bied ons 'n gediversifiseerde opvoedkundige kennis aan ons kliënte te bemagtig met 'n mededingende voordeel. Risiko Waarskuwing: Handel op marge produkte behels 'n hoë vlak van risiko. Promosies Verdien oneindige kontant belonings en krediet bonusse Met so baie belonings en aansporings reeds, jy dalk dink dat XM nie meer vrygewig kan wees, maar jy is verkeerd sou wees. Benewens al die ander bonusse en belonings, 'n paar keer per jaar XM sal spesiale seisoen bonusse merk sekere kalender gebeurtenisse en geleenthede wat beskikbaar is vir 'n baie beperkte tydperke sal bied. Benewens dit sal ons ook hoogs eksklusiewe bonusse wat beskikbaar is op 'n uitnodiging enigste grondslag gemaak sal word. Forex Wêreldkampioenskap Elke maand, XM bied al sy kliënte die geleentheid om te wen 50,000 en vordering na die finale rondte van die Forex World Championship, wat sal bied 500,000 in kontant pryse, met geen risiko en geen inskrywingsfooi. 100 gratis tot 12 rondtes 1000000 deelneem Pryse Alle pryse opvraagbaar Risiko Waarskuwing: Forex, Commodities, Options en CFD's (OTC Trading) is aged produkte wat 'n aansienlike risiko van verlies te dra tot jou kapitaal en mag nie geskik wees vir almal. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan ​​en nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Verwys asseblief na ons volledige Risiko-Openbaringsverklaring. 2016 XM is 'n handelsnaam van Handel Point Holdings Ltd Alle regte voorbehou. Beleid Voorwaardes en voorwaardes legale: XM is 'n handelsnaam van Handel Point Holdings Bpk, registrasienommer: HY 322690, (12 Richard Verengaria Street, Araouzos Castle Court, 3de Vloer 3042 Limassol, Cyprus), wat geheel en al besit Trading Point van finansiële instrumente Ltd (Ciprus), registrasienommer: HY 251334, (12 Richard Verengaria Street, Araouzos Castle Court, 3de Vloer, 3042 Limassol, Cyprus). Hierdie webwerf word bedryf deur Trading Point van finansiële instrumente Ltd Trading Point van finansiële instrumente Bpk word gereguleer deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC) onder lisensie nommer 120/10, en geen geregistreerde met FCA (FSA, die Verenigde Koninkryk), onder vermelding . 538324. Trading Point van finansiële instrumente Ltd bedryf in ooreenstemming met die markte vir finansiële Richtlijn instrumente (MiFID) van die Europese Unie. Risiko Waarskuwing: Forex Trading sluit aansienlike risiko vir jou kapitaal. Lees asseblief en maak seker jy verstaan ​​ons Risiko-Openbaringsverklaring. Beperk Streke: Trading Point van finansiële instrumente Bpk nie dienste vir burgers van sekere gebiede, soos die Verenigde State van Amerika, Noord-Korea, Iran, Mianmar, Kuba, Soedan en Sirië. Forex No - Deposito Bonus in 2016 Jy vyf net gekom om die regte plek om al die nuutste forex Geen Deposito bonusse in 2016 Ons is hier om hulle almal te lys vir jou te vind - top kinders, beste-gegradeerde en elke Geen deposito nodig bonus beskikbaar reg nou in die Forex bedryf Hierdie Free GRATIS Forex bonusse deur Brokers is gewoonlik tussen 5 en 100. elkeen van hulle kan effens verskillende toestande het, kyk na elkeen van hulle, vind die beste een wat jy die meeste, handel dit gratis, praktyk in die werklike mark aan te pas en maak 'n paar gratis geld Wanneer dit kom by die beginners van Forex mark, 'n geen deposito Forex Trading bonus is 'n uitstekende geleentheid om voordeel te trek uit Forex makelaars bied geen deposito bonus op 'n werklike handel rekening wat reeds befonds en met wat jy kan begin handel met die regte geld in die reële mark, sonder gevaar vir jou eie geld. Natuurlik, is makelaars nie van plan om vry geld in te gooi by jou, is daar sekere voorwaardes vir alle geen deposito bonusse wat jy nodig het om suksesvol te volg en dan kan jy 'n onttrekking versoek stuur. Alles in ag genome, die sogenaamde Geen Deposito bonus is wat jy nodig het as 'n Forex beginner, want dit sal jou toelaat om te sien en te skat hoe goed jy is in die handel met die regte geld wat verskil van demo handel, en vir seker, dit gee jou 'n kans om 'n paar gratis geld Alle No - Deposito bonusse geloei verdien geld diegene wat verstryk het, sal gemerk word. Regulasies: CySEC, ASIC, FCA rekening tipes: Mikro, Standard, Uitvoerende Platforms: Meta Trader, WebTrader Betaling aanvaar: Kredietkaarte, WebMoney, Neteller, FasaPay, ChinaUnionPay, bankoverschrijving XM Broker is die vertroude keuse vir handelaars wat verwag dat 'n wêreldklas handelsomgewing en beter handelstoestande. Dit bied volle online dienste vir handel forex, edelmetale, aandeelindekse en energie, met die versorging van kliënte in 196 lande. XM Sleutel Voordele Beste uitvoering met geen requotes Deurlopende Promotions lojaliteitsprogram outomatiese deposito, direkte verwerking Dieselfde dag onttrekkings Buigsame hefboom tot 888: 1 Negatief Balansbeskerming 24/5 ondersteuning in 23 tale XM - Volg Die Bull


No comments:

Post a Comment