Thursday, September 22, 2016

Xemarkets Forex Army Vrede

Sowat 15 dae gelede het ek probeer om te deponeer 500 met behulp van die kas u maar die deposito is geweier en die volgende boodskap is verskyn al die tyd: Kontant-u deposito geweier Toe ek genoem met my rekening bestuurder genoem Krikor en het vir my gesê dat ek die los probleem vandag en sedert daardie dag het ek probeer om kontak met krikor maar hy ontsnap en nie reageer op my oproepe al die tyd. en toe ek geroep om XM ondersteuning span om 'n reaksie van krikor ek verbaas dat hulle reageer op my oproep deur 'n te kry onbehoorlike wyse en vertel my asseblief don t bel weer. krikor sal jy en sedert 15 dae gelede bel. Ek het sowat 40 e-pos aan krikor. nakoming departement. back office en Arabiese steun Maar tot nou toe, was daar geen reaksie van XM maatskappy. en nie net e-pos wat ek gedoen het sowat 60 live chat met XM ondersteuning maar al die tyd vir my sê dat daar nou n probleem met jou rekening sal ons 'n boodskap te verlaat om betrokke departement. maar in die werklike is daar geen enige reaksie en ek don t enige oproep of e-pos aan my probleem op te los ontvang. wel: na 10 dae van die probleem bedel het ek gevind dat nie net CACH u metode is geblokkeer, maar alle elektroniese metode betalings is geblokkeer vir my rekening Vandag het ek het 'n chat met die ondersteuning span. en Ek sê vir hom daar is aproblem met electronice betaling metode. Hy sê vir my kontak bank vir visum en cashu ondersteuning vir cashu metode sonder om te weet my rekeningnommer my rekening nommer. 13653849 boodskap van Xm: Neem asseblief kennis dat ons jul klagte nagegaan en ons bevestig dat die rede waarom jy kan nie fondse in jou handel rekening deponeer te wyte was aan die feit dat ons betaling diensverskaffer verkeerdelik geplaas beperkings op die CashU metode wanneer ons vir gevra beperkings op krediet - / debietkaart deposito te plaas. In hierdie opsig, asseblief daarop let dat ons geskakel met ons betaling diensverskaffer en bevestig dat die beperkings geplaas om CashU deposito is kwytgeskeld terwyl die beperkings op krediet / debietkaart deposito bly geldig. In die lig van bogenoemde, ons is bereid om die bedrag van USD100 as balans en die bedrag van USD50 as bonus bied. Bevestig asseblief dat jy dit eens met ons te bied en dat jy nie enige verdere eise van ons maatskappy het ten einde die nodige reëlings te tref vir die betaling van die genoemde bedrae in jou handel rekening. Ons wil u verseker dat ons al ons kliënte klagtes met ywer te behandel en ons altyd ons maatskappy se Klagte hanteringsprosedures wat kan gevind word op ons webwerf, XM, in die Oor ons regsafdeling / Dokumente. Vriendelike groete, XM Compliance ALLE DEAR HANDELAARS Ek is besig met hierdie MAKELAARS SEDERT 2012. Ek het probeer baie makelaars EN waarvoor baie probleme soos RE-aanhalings, te versprei, en nog vele meer. Maar my ervaring met XM IS exelent. Die belangrikste kenmerke is: - QUICK PROSES VAN ONTTREKKING. - Geen RE-kwotasies. LIVE ondersteuning is exelent. - HELPING ATTITUTE VAN ALLE XM. TEAM. - Baie BESLOTE kliënt verhouding VAN PERSOONLIKE A / C BESTUURDER VAN DIE CLINT (in my geval MR Jeet Singh, Mohammad Yasin). Soos ek ondervind word met hierdie MAKELAAR OVEE al sy exelent. Ek suggereert my kollegas as jy regtig INSEARCH van goed en bemiddelaar gaan vir IT. Y OU SAL nooit voel jammer OP JOU DECION. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) KENNISGEWING: Desember 2014. Safecap Investments het gedreig om teen die BBV as twee forums drade oor Markte nie verwyder word. Die BBV nie lid klagtes verberg of te onderhandel terwyl hy onder wetlike bedreiging. Die twee drade is hier en hier. Die BBV beveel teen sake te doen met maatskappye wat reg dreigemente gebruik om te probeer om inligting te verberg. 2 Julie 2015: Cysec het beboet Safecap Investments Bpk 168,000. KLIK HIER om te verifieer. Voorheen GFCMarkets. Ander webwerwe van hierdie maatskappy sluit GoForex. Daar is 'n nota op 'n Poolse regering webwerf met betrekking tot SafeCap Investments Pole. KLIK HIER om te verifieer. Oop - 0 Nie Skuldig - 0 Skuldig - 0 BBV Review modereringspan, VSA Ons hawe t probeer om met behulp Markte as 'n forex makelaar. As jy 'n handel rekening met hulle hier laat asseblief 'n resensie. Yubraj, Londen, Verenigde Koninkryk Ek is nuut op markte. Ek gedeponeer 100 op 9 Mei en begin my handel. Markte offerd 25 geskenk en 100 bonus. En my oop handel in Proft so daar meer as 250 was in my rekening op 17 Mei. Maar suddently, threre remaind ongeveer 50 en 200 is verdwyn. En ek kontak om die markte, maar hulle het my vertel dat my bank het omgekeer 100 dat ek hulle gedeponeer. Ek nagegaan op my aanlyn bankrekening, maar daar was alles in orde is en geen terugbetaling van daardie 100. Is dit moontlik bank om te keer 100 na 8 dae na voltooiing van die transaksie Indien ja hoekom dit gebeur Ek verwonder waar is my geld nie in my bankrekening of in markte rekening. Ek maak 'n rekening by markte, want ek is 'n Noorse burger en markte lyk probeer om te wees onder die meer bekende makelaars probeer om die Noorse handel in die mark te betree. Ander wat het advertensies op televisie en probeer om die mark te betree in 2015 sluit IG, CMC en Plus500. Markte bied 200NOK gratis net om 'n rekening by hulle s'n oopmaak. Ek het al goed ok ek gee hulle diens 'n toets. Hulle het hul eie nogal intuitve platform en ondersteuning MT4 sowel. Versprei is nie 'n lae, maar ok, tipies 30-40. Wat ek graag, was die wye verskeidenheid van instrumente beskikbaar. Hul eie platform was ook baie netjies, en ek al so 'n mooi platform moet nogal 'n bietjie geld gekos het om te ontwikkel sodat dit verlaag my bedrogspul waarskuwing. Terugvoer hier op BBV is gemiddeld 3 ster tipies. so ok ek al 200NOK (aprox 20USD), ek kan dit 'n toets gee. Ek is basies net in elk geval oefen my nuwe handleiding handel stelsel. Ek het ook seker gemaak met chat ondersteuning dat alles ok vir my om 'n rekening by my volle naam en goedkeuring van alle dokumente validering wat goedgekeur is oop. Ek het toe gevra spesifiek dat ek toegelaat is om 'n wins van die aanvanklike bonus van 20 onttrekking, - chat ondersteuning het my verseker dit so goed. So ek gebruik hul markte platform en het my 20 in sowat 50. Toe draai ek my 50 in sowat 70. Ek het gevra of dit 'n paar meer vrae beantwoord kan kry en dan gesels ondersteuning het my vertel dat ek 'n AM sou kry so gou as ek 'n bietjie geld gedeponeer. Ek het ok en gedeponeer 100NOK (10) net om te kry 'n AM om my te kontak - totale balans nou van aprox 80. Geen kontak gebeur natuurlik. Ek vra toe chat ondersteuning as ek 'n MT4 rekening kon kry en dra 'n paar fondse uit my markte rekening oor die MT4 rekening, want ek wou sleep tot stilstand te gebruik. Live ondersteuning geskep 'n MT4 rekening vir my en het gesê dit was nie 'n probleem. Ek oorgedra oor sowat 50 tot my MT4 rekening. Nou is die pret begin met die handel. Ek het 50 in ongeveer 100, en twee weke storie kort ek het my eerste 20 bonus (10 deposito) in ongeveer 300 in twee weke (heel provd van daardie). Dit was met ou skool heeltemal uit hulle dak handleiding handel, geen robotte, skraping of enigiets. Gemiddeld handel tyd sowat 13 uur. So 3 dae later na die versoek van my 70 onttrekking, ek gekontak chat ondersteuning weer status van my onttrekking en hoekom op aarde skielik my MT4 rekening was afgeskakel vra. Chat ondersteuning het my vertel dat ek 'n e-pos van die bestuur, en dat die ongeskiktheid van my rekening was 'n bestuur besluit moes ontvang. 2 minute nadat hy hierdie gesê ontvang ek 'n e-pos en gesê ek het hul reëls te probeer om hul deposito bonus te ontgin en dat Safecap Investments Ltd geskend het besluit om my rekening (s) te beëindig. Hier is 'n afskrif van die laaste chat dialoog met hul aanlyn live chat: Welkom by Markte Razi H. Support Agent Goeie Razi H. Hi daar Hoe kan ek jou help ClientHi. Ek versoek 'n onttrekking 'n paar dae gelede van 70 wat ek gewonder oor die status van. Vir onbekende rede dat MT4 rekening is nou ook skielik afgeskakel sonder my goedkeuring of versoek, so ek wonder wat aan die gang is Razi H. what is jou handel rekening nommer Client4381136 Razi H. thanks asseblief vashou Clientthanks Razi H. your onttrekking versoek is onder oorsig en jou rekening beëindig en jy sal 'n amptelike brief ontvang met betrekking tot die beëindiging van die maatskappy Clientwhy op aarde het my MT4 rekening is afgeskakel Razi H. it is 'n bestuur besluit maak seker jou e-pos gou. jy sal 'n amptelike brief Clientyeah goed korrekte ontvang. Wat van my markte rekening 4378074 Razi H. your registrasie by die maatskappy beëindig is. ClientI het al die reëls vir verhandeling gevolg, en het seker gemaak dat my wins met jou te chat ondersteuning Razi H. sir kan teruggetrek word hier. dit is 'n bestuur besluit Clientwhat rekening waarmee jy verwys waarom om met betrekking tot verskeie rekeninge. Ek het seker gemaak met jou voor die opening van die rekening wat alles ok Razi H. your registrasie by Markte beëindig ClientPlease jou bestuur bewus daarvan dat ek 'n Noorse burger en het 'n baie goeie kontakte in die Noorse finansiële markte maak was. As jou maatskappy enige het al oor die invoer van die Noorse mark wat jy moet ons versigtig behandel. Hierdie verklaring is bloot op toetsvlak rekening om seker te maak jy is nie 'n mark maker. Wees asseblief bewus daarvan dat dit sal gerapporteer word aan Forex Vrede Army en CySEC sowel. Ek is redelik seker BBV sal u kontak en nooi jou uit om Chim in die bedrogspul waarskuwing Razi H. anything anders wat ek kan jou help met Clientyes stuur 'n epos vir my 'n afskrif van die chat dialoog asook, dankie. Lees Razi H. have 'n lekker aand Razi H. het die chat gesluit. Begin die chat weer ek het nie my onttrekking versoek ontvang, en verwag dat hulle nou terug te keer net my depoisted 10 (100NOK) indien enigiets. Ek het 'n kiekie van my rekeninge en die ontvang e-pos van live ondersteuning sowel aangeheg. Wees aware..market outeur wat vreemd genoeg omgee vir klein hoeveelhede eerder as om hul naam op die bedrogspul radar in Noorweë as well. goed al wat ek kan sê, is om weg te bly van hulle as jy dit nie wil hê om bedrieg te word. hulle adverteer op hul webwerf dat 25 bonus sonder deposito, toe ek geregistreer en gevra vir bonus Hulle het gesê ek kan my selfoon nommer te verifieer, toe ek probeer die verifikasie dit sê dat my nommer is verkeerd, selfs al is hulle doen 'n beroep my op dieselfde getal om my te oortuig om te deponeer. goed my manier om te evalueer 'n makelaar is om te sien hoeveel hy is daartoe verbind om u nadat jy jou deposito te maak, want elke makelaar is verbind voordat jy die deposito te maak. Maar dank God ek didnot het die deposito met hulle, want as hulle nie verbind met wat hulle adverteer voordat die deposito, hoe kan jy die verbintenis van hulle ná deposito verwag. My advies om weg te bly van hulle, daar is baie van die goeie makelaars in die mark, met 'n bietjie navorsing sekerlik kan jy 'n baie beter makelaar te vind dan hulle. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Pasop vir bedrog: feite oor ForexPeaceArmy Web hulpbron ForexPeaceArmy geleë op forexpeacearmy is 'n anonieme bedrieglike projek wat geld verdien deur afpers makelaars en handel maatskappye. Legitimiteit van hierdie organisasie is te betwyfel: verteenwoordigers van die projek het nooit voorsien enige werklike kontak, behalwe 'n e-pos adres, of enige werklike plek data. Die stigter van ForexPeaceArmy is bekend in die web onder die name van Dmitri Chavkerov, Felix Homogratus, Forex Bastard. Hy het die reputasie van 'n bedrieër met die doel om maklik geld uit die volgende gekonkel maak: afpersing van Forex maatskappye en verkoop van valse handel seine. Die eerste bron van sy inkomste is Forex Vrede Army aanlyn projek. BBV word gebruik om sogenaamde Swart PR veldtogte te organiseer teen suksesvolle makelaars: administrateurs van hierdie webtuiste publiseer lasterlik materiaal en ronduit inligting op forexpeacearmy en versprei dit in die internet. Fake forex seine word verkoop deur Felix Homogratus en sy makkers op tien bedrogspul webwerwe. Na die aankoop handelaars erken dat hulle gevang deur swendelaars, en BBV se bedrieërs moet nuwe terreine dieselfde seine verkoop te skep. Sodra die aantal pretensies tot die projek die hoogtepunt bereik, hulle verander die naam van die projek. Ongelukkig maatskappye-slagoffers is nie in staat om die hofverrigtinge teen hierdie bedrog projek begin omdat BBV is heeltemal anoniem. Behalwe hul werklike adresse of registrasie data wegkruip, gebruik hulle vermoëns van anonieme verskaffers om voort te gaan skoen die maatskappye ongestraf. Met die doel om advertensies van scammers voorkom verbied mees professionele handel forums verwys en 'n skakel na ForexPeaceArmy. En dit is absoluut net. Die hele handel gemeenskap weet dat BBV is afpersers. Die skakels hieronder gevind deur die soekenjin stelsel wanneer jy soek vir ForexPeaceArmy bedrogspul: Aangesien bedrieërs uit ForexPeaceArmy begin afpers InstaForex, het ons amptelik 'n beroep op almal wat enige inligting oor hierdie anonieme bedrieërs behoud van hul plek in die geheim kontak ons ​​Bedrog Control Departement deur het e-pos bedrog-beheer instaforex.


No comments:

Post a Comment