Tuesday, September 20, 2016

What Is A Relative Value Trading Strategie

Die relatiewe waarde van die werke deur Edward Scimia. Skaak Expert Bygewerk February 29, 2016 Tydens 'n skaak spel, sal jy dikwels verwag word om 'n stuk te ruil vir 'n ander. Miskien kan jy 'n toring te vang, maar dit sal toelaat dat jou teenstander om een ​​van jou biskoppe vang. Hoe weet ons wanneer 'n handelsmerk is goed dat ons Daar is baie faktore om te oorweeg, maar beginners moet gewoond raak met die basiese waarde van elke stuk. Dit dien as 'n riglyn dat jy 'n oogopslag watter kant het meer materiaal (die kant met meer materiaal het gewoonlik 'n beduidende voordeel) kan vertel, asook gee jou 'n paar riglyne wanneer ruil. Lees verder algemeen Hier jy wil ambagte wat u toelaat om meer materiaal te vang as jou teenstander te maak, en te verhoed dat die omgekeerde. Tog is nie al die stukke gelyk geskape. Pionne is die basiese eenhede van skaak, en word 'n waarde van 1. Alle ander stukke gewaardeer in terme van hoeveel pionne hulle werd is. Dit moet nie gesien word om te beteken dat pionne is waardeloos, maar selfs 'n voordeel van 'n pion is dikwels genoeg om 'n speler te gee 'n wen-posisie, en 'n sterk spelers sal selde verloor nadat hulle 'n voorsprong van twee pionne of meer. Die minderjarige stukke, biskoppe en ridders. word elke beskou ter waarde van sowat 3 pionne te wees. Sommige boeke gee biskoppe 'n effens hoër waarde as ridders, soos 3,25. Maar die voordeel van een van hierdie stukke oor die ander kom oor die algemeen van die tipe posisie waarin hulle gebruik word in. Terwyl geslote, geslote-up posisies ten gunste van ridders, biskoppe geniet die voordeel in 'n oop, dinamiese posisies. Een faktor wat af hou die waarde van hierdie stukke effens is die feit dat nie 'n biskop of 'n ridder alleen kan skaakmat met 'n koning. Lees verder Onder Rooks is ter waarde van sowat 5 pionne. Dit maak hulle die moeite werd om 'n bietjie minder as twee minderjarige stukke. 'N toring en 'n enkele pion is die moeite werd ongeveer dieselfde as twee minderjarige stukke in beginsel, maar dikwels nie in die praktyk: vroeg in die wedstryd, toe die torings is tipies onontwikkelde, is 'n speler gewoonlik beter gedien word deur 'n ridder en biskop as met handel daardie twee aktiewe stukke vir 'n toring en pion. Soms, selfs 'n toring en twee pionne isn t genoeg teen twee baie aktief biskoppe egter torings is geneig om hul waarde te verbeter as die spel gaan aan - en die feit dat hulle alleen kan skaakmat met 'n koning is 'n groot pluspunt. Queens is die moeite werd ongeveer 9 pionne. Die koningin is ter waarde van byna soveel as twee torings. Trouens, sommige stelsels waarde koninginne as nader aan die waarde van twee torings, op ongeveer 9,75 pionne. Dit hou hulle in lyn met drie klein stukkies (een van die mees interessante materiaal wanbalanse in skaak is drie minderjarige stukke teen koningin), terwyl om hulle byna gelyk met twee torings - pas, aangesien die koningin dikwels sukkel dié twee torings om 'n trek. Jy s waarde is oneindig - geen koste is te hoog om skaakmat te vermy. Hoe om hierdie inligting gebruik Weet hierdie getalle is groot, maar nuwe spelers is dikwels onseker is oor hoe om die beste gebruik van hierdie inligting tot hul voordeel. Die voor die hand liggende antwoord is dat hierdie getalle sal jou help om slimmer ruil te maak terwyl beginners dink dikwels niks van die gee van 'n toring vir 'n ridder of biskop, 'n ervare speler weet beter. Hierdie waardes kan ook help om te verstaan ​​as jy wen of verloor 'n spel, en jou benadering dienooreenkomstig aan te pas. Wees versigtig om nie te hou om hierdie waardes godsdienstig egter: soms, kan posisionele faktore maak die verskil van 'n pion of twee, en selfs groter wanbalanse kan oorkom in seldsame gevalle. Welkom by relatiewe waarde Vennote afsonderlike rekening Beleggingsbestuurder relatiewe waarde Vennote missie is om uitstekende diens en uitstekende prestasie te lewer teen 'n billike prys. Ons behandel bates kliënt asof hulle ons eie - Maury Fertig Bob Huffman, stigting vennote bestuur Portefeuljes 1mm en bo relatiewe waarde Vennote (RVP) is 'n SEC geregistreer beleggingsadviseur wat bestuur aangepas diskresionêre rekeninge vir welgestelde families en klein instansies. RVP glo dat batetoewysing is die mees kritieke komponent van 'n portefeulje se totale opbrengs en ons werk met kliënte om 'n strategie wat hul finansiële behoeftes en risiko toleransie pas te vind. RVP is in 2004 gestig deur Maury Fertig en Bob Huffman. Maury, Bob en die res van die professionele span het meer as 100 jaar gesamentlike belegging ervaring en voortgaan om 'n deel van hul persoonlike bates saam RVP se kliënte belê. Forbes Maandelikse Artikel Maury is 'n bydraer tot Forbes, skryf reccurent artikels wat alternatiewe inkomste idees en die geslote einde fonds mark te dek. Lees meer SEF Market Update In hierdie video Maury bespreek die huidige stand van die vaste inkomste closed-end fonds mark asook 'n paar geleenthede in die toekoms. Lees meer A Great Seisoene Opportunity Onderhoud in Forbes van Maury Fertig, CPA, medestigter en Chief Investment Officer, relatiewe waarde Vennote LLC Lees Meer closed-end Bond-Fonds Winskopies Afslag op geslote-einde fondse tipies verhoog as die einde van die jaar benaderings, en vanjaar is geen uitsondering nie. Twee aantreklike band koop. Greg Neer, direkteur van navorsing by relatiewe waarde Vennote, is te sien in hierdie artikel. Lees meer Ontleders sê daar is vlekke te midde van die slagting, so dit is 'n goeie tyd om te kyk vir winskopies. Maury Fertig bespreek onderlinge fondse en geslote-einde fondse gefokus op voorkeur aandele. Lees meer Voorgestelde in Bloomberg Die Amerikaanse closed-end fonds mark is klein, illikiede en oorheers deur individuele beleggers in teenstelling met instellings, sê Maury Fertig. Dit is die rede waarom hy en mede-Salomon Brothers verkope institusionele verband veteraan Bob Huffman gefokus op die gebied toe hulle relatiewe waarde Vennote LLC begin in 2004. Lees meer verskyn op Morningstar relatiewe waarde Vennote Maury Fertig op die eienskappe van sy firma lyk in CEFs en waar hy sien geleentheid vandag. Lees meer relatiewe waarde Vennote Maury Fertig op die skoonheid van geslote-einde fondse vir beleggers en hoe om geleenthede raak te sien in die bateklas. Lees meer oor relatiewe waarde Vennote relatiewe waarde Vennote is in 2004 gestig as 'n SEC beleggingsadviseur geregistreer deur Maury Fertig en Bob Huffman. Maury en Bob bring 'n institusionele metode om 'n hoë netto waarde individue, familie kantore en klein instansies. Die relatiewe waarde Vennote naam spruit uit die institusionele benadering van 'n verblyf ten volle belê in die mark te alle tye, maar die keuse van die bateklasse en sektore wat die beste relatiewe waarde bied. RVP glo dat markte gemiddelde terugkeer met verloop van tyd. As sodanig, RVP lyk vir bateklasse of sektore wat tans verhandel teen histories lae waardasies. RVP kan gekenmerk word as 'n multi-cap bestuurder met 'n iewers heen te gaan styl. Ons bou uiters goed gediversifiseerde portefeuljes met behulp van 'n gedissiplineerde belegging benadering. RVP se nis is gesluit-einde fondse en beursverhandelde fondse (ETF's) waar dit voortdurend op soek na gemiddelde terugkeer geleenthede. 1033 Skokie Blvd. Suite 470 Northbrook, IL 60.062 Tel: (847) 513-6300 Trading die gholf op Betfair is waar ek baie van my wins vyf gemaak het oor die afgelope paar jaar. Vir die beste kans om winsgewend in die longrun van gholf verbintenis, leer om te handel is belangrik as neem voordeel van groot volslae pryse in gholf toernooien ruil soos Betfair aanbod. Daar is baie lae risiko geleenthede te ontgin in gholf handel en as jy scroll down, kan jy die skerm skote van 'n paar gholftoernooie ek vyf verhandel sien. Let asseblief daarop dat jy 'n ruil rekening sal moet baat vind by gholf handel en dit word opreg waardeer as jy die webwerf te ondersteun deur te meld deur my skakels. Jy kan 'n paar vorige voorbeelde van rug-aan-uitleg ambagte te sien in die ou Trading Sone afdeling Wat Is Golf Trading Die mees algemene vorm van gholf handel is eenvoudig 'n gholfspeler agtergrond op 'n sekere prys en dan back teen hom (gehou) op 'n ander stadium en prys in die toernooi om 'n wins of gratis verbintenis waarborg. Voorbeeld (hierdie gholf handel is geplaas op webwerf): Dustin Johnson, verhandel teen 25.0 is vroeg in die oggend op die eerste dag by Pebble Beach en ek fancy dat hy lae gaan op 'n kursus wat hy liefhet. Ek weet as hy dit doen dat hy sal handel in enkele figure. Ek sê plaas 1200 wins as hy die geleentheid wen. Soos voorspel, hy kry af na 'n fantastiese begin en kom al die pad na die kans van 5.0 (4/1) teen die einde van dag een af ​​te speel. Ek lê nou (weddenskap teen) hom vir my oorspronklike spel van 1000 totaal wins, maar ek het nou my spel en niks verloor as hy in gebreke bly. Ek het nou 'n paar opsies: Ek kan hierdie lopie laat, ek kan hoop om later te handel in die geval of ek kan groen up (gelyk, of handel heeltemal te verseker wins) nou. As die handel ten volle is die voorkeuropsie, ek deel net die 200 wins uit gholf handel oor die geval nie saak wie wen of wat gebeur. Om te begin met gholf handel, eenvoudig te skep 'n Betfair rekening hier en eis jou gratis 20 weddenskap om dit te probeer. Volg my optel elke week en het 'n kans om hulle handel as hulle goed loop. Betfair GOLF TRADING VOORBEELDE. Hier is 'n wins ek vyf gemaak van sekere toernooie van beleggings nie groter as 200 (op die toernooi as 'n geheel), sodat jy 'n idee van hoe winsgewende gholf handel kan wees sal gee. Neem asseblief kennis dat dit is screenshots van sekere wen weke - handel kan wees vlugtige en baie verloor weke sal plaasvind as jy weer agtergrond te lê, maar as jy my optel volg jy moet winsgewend wees in die longrun van die handel die Golf. (Klik screenshots om te vergroot - groen figuur langs speler is wins as hulle wen) Vir 'n paar meer strategie gidse, besoek die ou Trading Sone afdeling Tags: Golf Trading. Betfair Trading, Golf Trading strategie, Betfair Golf Trading Hi Ek dont verstaan ​​jy teorie - doen jy wed op 'n speler te wen, dan wed teen hom te los en in watter rigting die gevolg is draai uit beteken jy oefen daardie posisie bv as hy verloor dan stort jou oorwinning is seker jy terug die spelers om te wen en as hulle goed gaan hul kans sal aansienlik verminder. Dit gee jou die geleentheid gee om dan terug teen jou speler (Lay) vir 'n van die aanvanklike potensiële wins, dus waarborg wins wat ook al gebeur na die speler. Byvoorbeeld: Rory McIlroy was omtrent 40/1 op die uitruil vooraf Meesters. Na 3 rondtes hy verhandel teen 1,8 (ons sal sê Evens of 2.0) om dit eenvoudig te maak. As jy 'n weddenskap op McIlroy pre-toernooi geplaas, sê 200 of hy gewen of verloor. Hi Ek verstaan ​​hoe om handel te dryf op die regte tyd om wengeld handel te maksimeer, maar hoe om uit te vind die regte tyd om jou handel verliese te minimaliseer. Doen julle self opsy sit as jy die helfte verloor van die geld of aan die einde van die eerste dag of afhanklik van die aantal punt tussen jou spelers en die speler in die eerste plek Dankie vir jou beveel ek raai gehou nadat die 3de ronde op die vroegste. 'N ordentlike gids is om te verdeel die speler t word die handel op die meeste van jou optel glad, jy hoef net 1 baie goed doen algehele winsgewend te wees op die geleentheid. Vinnige vraag vir jou, as im net om in die Betfair steun en tot. Jy sê vir lê aan die einde van die tweede ronde 3. Ek het 20 oorwinning oor Noorweërs vir hierdie weke euro gholf in Maleisië op 90/1. Na ronde 1, hy is 2 skote duidelik op -8, en verhandel teen 8,5. Beveel jy aan lê hom vandag na ronde 1 PS: Ek het 4 gholfspelers gerugsteun in die toernooi (20 op elk) Connie Ek het ook Noorweërs gerugsteun (75) en ek het nie eens word oorweeg hom handel in tot ná ronde 3 alhoewel ek weet hy dikwels begin vinnig en dan óf 'n swak ronde Vrydag of Saterdag. Jy het jouself jy 3 ander gerugsteun sodat dit net wouldn is geen punt nou en neem weg jou kans dat hy 'n weghol-leier en handel so laag as 1.4 sal beome na 3 rondes handel. Selfs al het hy 'n merrie môre, sal dit soms gebeur so don 80) Op dié manier sal jy vry rollende en nog met die potensiaal vir 'n goeie salaris dag hom. 'N Paar vrae vir jou. Kan jy sê 'n bietjie meer oor hoe jy te doen met die situasie waar jy lyk soos jou gekies speler is nie van plan om 'n wins Sê jy Mickelson het gerugsteun vir 2 punte op 01/04 lewer en hy tref die een in die water vir 'n dubbel en daarop uit is om 14/1. Wil jy net aanvaar dat as 'n verlies in jou staking plan of sou jy probeer om uit hierdie situasie as sy prys terug te naby kom by jou oorspronklike verhandelingsprys Ook, het jy al ooit lê 'n speler in die dieselfde manier Byvoorbeeld, as 'n speler is besig om 'n moeilike stel gate jy hom kan lê op sy huidige kans om te dink dat hy goed kan daal een of twee skote in die volgende paar gate. Of is dit te riskant Groot artikel - iets soortgelyks op ander terreine Hi Darren, as ek ooit om terug Mickelson op 01/04, ek wouldn d neem 3.0 of beter. Die meeste van jou optel sal jy nie verhandel uit nie. Met betrekking tot verskillende gate, wat ll Nudl, par sal dieselfde bly. Klein dinge soos dat. Nog 'n voorbeeld was met Bubba Watson verlede jaar. Ek het in 'n situasie waar hy dom het in die water en sy kans getuimel maar hy het daarin geslaag om te krap in 'n uitspeelstryd met Verplank en Pavin. Nou sy kans is natuurlik beweeg word om die 3.0 merk, maar in plaas van die saak het ek besluit om te wag totdat hy sy benadering getref om die groen as die 18de was 'n par 4 regtig geskik is vir groot slaners en hy was teen 2 kort Hitters (Pavin die kortste op toer). Dit het uit baie goed as Pavin in die moeilikheid beland en Bubba gebombardeer 1 af en vasgespyker sy 2de en sy kans getref 1.4 of iets soos dit. Ander plekke is oor. Probeer Laytheodds of rondkyk op soek na navraag termyn. Die meeste plekke sal maak dat jy betaal vir handel strategieë though. Ek het 'n vinnige vraag oor hierdie strategie as ek kan. Het jy dit vind beter om Nederlandse die optel, selfs wanneer voorneme later uit om handel te dryf in die kompetisie, of net versprei jou spel eweredig oor jou gekose spelers Hi Alistair. Wat ek doen sou naby genoeg aan Dutching maar nie dieselfde wees nie. Naamlik: die spel is nie eens ek wed meer op die korter kans en minder op die groter kans (nog seker te maak ek het 'n groter potensiële wins op die langer kans ouens). Ek Don t verdeel die belange in so 'n manier dat my potensiële wins op elke dieselfde (Nederlandse) sou wees Die rede hiervoor is dat die prys 'n baie verskillende vir seggenskap n 30/1 speler en 100/1 speler (pre sou wees toernooi) wat gekoppel neerdaal die rek. Hoe langer kans man sou nog 'n groot buiteperd wees en op 'n aansienlik groter verhandelingsprys. In die algemeen, ek spel volgens die waarde wat ek sien in die speler. Kan jy asseblief meer hoe jy versprei jou spel te verduidelik. 'N Voorbeeld sou nuttig wees. Dankie Hi, dit hang alles af van die waarde wat ek sien in die speler. Naamlik: Die kans saam met sy kanse. Oor die algemeen het ek wed 0,5-2 eenhede op elke speler. Dit is duidelik dat die 2-eenheid verbintenis sal wees op die korter pryse (groter favs). As jy nie t belang in eenhede, (as 'n riglyn) kry die middelpunt van jou gewone weddenskap grootte en gebruik dit as 'n 3-eenheid weddenskap. EG. As jy belang van 50 op 'n gemiddelde weddenskap, vir jou, 30 sou 'n 3-eenheid weddenskap, 10 per 1 eenheid weddenskap, 50 'n 5-eenheid verbintenis en so aan .. Hierdie week byvoorbeeld (Crowne Plaza), ek het 2 eenhede op Jason Dag, 1.5 eenhede op Johnson, 1 eenheid op Gay, Toms, Marino en O hare en 'n paar van 0,5 eenheid verbintenis op 'n paar groot kans optel (Pampling en Palmer) Hi Nic, Net 'n vinnige vraag. As ek gerugsteun McIlroy byvoorbeeld neergesit 20 op 20/1 of sou dit balanseer net uit. danksy Colm Ek het afgekom op dié scenario 'n paar keer in my vorige dae en van wat ek onthou Ek is fyn wanneer die potensiële wins op die mark dek die aanspreeklikheid. Hi Nic, net ontdek jou site en dit lyk baie behulpsaam. Ek. Kan jy asseblief uitbrei op hierdie in terme van my Goydos weddenskap Dankie by voorbaat Phil Byvoorbeeld, As jy hom ondersteun vir 1.33 op McIlroy wat ook al gebeur. Soos ek gesê het, dit is baie beter om te wag in die longrun. Jammer Nic, jy my verloor. Miskien het ek verwar dinge deur te noem McIlroy - hy het niks te doen met my huidige verbintenis. Ek dink ek gerugsteun Goydos op 99/1 vyf en hy is nou 59/1 Ek hoop jy kan kry wat ek m ry teen :) Dankie vir die vinnige antwoord ook. 'N klein wins (s werd handel interessante poste. Ek verstaan ​​handel, maar stel belang om te weet wat van jou bank uitmaak 1 punt Byvoorbeeld as ek 'n 4. Ek stem saam met jou groen tot punt maar seker daar is uitsonderings soos McIlroy was Odds voor die laaste ronde van die Amerikaanse Ope Al hierdie kans en die spel berekeninge is outomaties as jy gebruik die Geeks Toy (Free) so miskien jou lesers sal voordeel trek uit dit. Net in die bogenoemde voorbeeld, as hy was om 2 spel terug te lê, so gelyk te breek, as Goydos was om te verloor. Korrekte as julle 'n skeiding wat 1.33 as ek 50 was, het hy om te wen. in die artikel oor t enigiets ry op Goydos wen verlaat. dit is duidelik dat hierdie voorbeeld is belaglik as die verandering in stryd is so klein, maar die beginsel bly. Laat t wen. As ek dan lê 558 as hy wen. As ek na greenbook, sou ek verdeel 558 deur 31 (18) en dan lê dit, saam met die 18. wat sou jy doen in hierdie situasie sou jy net gaan lê 'n persentasie van jou potensiële wins of sou jy doen as wat ek hierbo Groot webwerf by the way het geskets. Baie dankie. Hi maat, jy natuurlik 'n goeie begrip van hoe dit alles werk maar my stelsel is 'n strategie wat lyk oor die hele jaar eerder as 'n individu toernooi, dus d Ek te vroeg word die handel 'n potensiële wen posisie. Dit d waarskynlik in hierdie geval net lê Palmer vir my las op hom en dan wag vir hom om hopelik handel veel laer en dan groen up. Om jou 'n voorbeeld, Johnny Vegas wat ek gestort het verlede week by 130 kon die handel so laag as 11,0 in die tweede ronde 1 en rondom 15.0 ná 2 rondtes gee. Ek laat dit rit en didn alles neer op persoonlike voorkeur en handel styl. Om 'n paar van jou ander vrae te beantwoord: 1pt of eenheid is gelykstaande aan alles wat jy wil hê dit moet wees. Sommige mense spel veel groter as ander. Vir my my maksimum weddenskap (5units) is gelykstaande aan 2 van my bankrekening. Staking: Ek elke speler terug te keer min of meer dieselfde bedrag as 'n handelspos posisie is getref. Ek faktor in geprojekteer kans as wat ek weet waar die kans is geneig om te skuif na in elke scenario. Ek gebruik soort van 'n Dutching beginsel. Daar is uitsonderings soos altyd. McIlroy: Ja soms ek wen vroeër vanjaar by Koloniale. Ek gestort hom hier en gelyk na 2 rondtes toe hy verhandel teen 1.46. Terloops het hy uitgetrek sover 3.3 (miskien meer) voor terug te kom om te wen. Reallylike hierdie metode en sal van groen is meer as 500 bank op elk. my enigste groot concer is wat as al jou 5-7 optel flop of 'n speler storm 'n 9 skoot lei om in laaste dag volledige uitwis. enige raad oor wat 'n mens Nic Dit kan en sal gebeur. Dit sal gaan kyk. hi Nic, nooit 'n weddenskap gelê voordat, net gewonder wanneer jy wil lê sê vir die geld youve sit op hulle terug te maak, doen jy die bedrag wat jy aanspreeklik gehou word vir in jou rekening bv het, het 'n 40 in ag As jou wins potensiaal op die speler wat jy wil om uit te lê swaarder weeg as dié laste, kan julle self opsy sit sonder die beskikbare fondse Geniet jou gedagtes en advies pre-toernooi via Twitter, maar ek oor die algemeen wed blatante, maar gretig om meer te leer re lê verbintenis. Ive lees die bostaande kommentaar, wat al interessante is egter cant ek uitwerk wat gebeur as 'n speler plekke. Neem hierdie weke Valero byvoorbeeld. Jacobson is 20/1 op Betfair. Ek sou normaalweg back hom sê 10 EW en hoop vir die beste. Maar met leke verbintenis, sê jy ek terug hom op hierdie manier, maar toe sy pryse verkort weddenskap op hom in wese verloor. Wat gebeur dan as hy kom nie t wen, maar beskerm net 'n plek Verskonings as daar werklik voor die hand liggend antwoord op hierdie. Plasing het geen invloed handel op hierdie manier. As jy wed hier in Betfair net sy oorwinning - niks vir 'n plek. So as jou gholfspeler plaas jy sal wen die uitleg bedrag dws hy het nie gewen nie. Een opsie wat jy kan doen as jy wil is plaas 'n e / w weddenskap op 'n beroepswedder en dan lê die oorwinning bedrag in BF wanneer die kans afkom, maar dan sal jy die fondse nodig BF om dit te doen. Dan as jou pick plekke waar jy sal die uitleg bedrag en die plek oorwinning te wen. Maar die kans wouldn t so goed op die normale bookie webwerwe. Maak dit sin :) Frysdotcom Open: Emiliano Grillo 50/1 (wen) Britse Meesters: Matt Fitzpatrick 33/1 (oorwinning) Amerikaanse PGA-kampioenskap: Jason Dag 14/1 (wen) Tsjeggiese Ope: Thomas Pieters 90/1 (wen ) Europese Meesters: Danny Willett 16/1 (oorwinning) Europese Meesters: Anirban Lahiri 100/1 (Place T10) Crowne Plaza: Chris Kirk 35/1 (wen) Shell Houston: JB Holmes 33/1 (wen) Trofee Hassan: M. Lundberg 250/1 (bo 10) Tshwane Open: Craig Lee 150/1 (bo 10) Puerto Rico: Alex Cejka 100/1 (oorwinning) Humana: Justin Thomas 15/2 (bo 10) HTOC: Patrick Reed 22/1 (wen) Sony Ope: Rory Sabbatini (FRL, top 10) Abu Dhabi: M. Kaymer 16/1 (plek) Abu Dhabi: BH 'n 9/1 (bo 20) CIMB Classic: R. Karlberg 125/1 (wen FRL )


No comments:

Post a Comment