Thursday, September 8, 2016

Orion Trading Group Forex

Kopiereg 1997-2016 Striker Securities, Inc. Alle regte voorbehou. Disclaimer Die risiko van die saak kan aansienlike en elke belegger en / of handelaar moet oorweeg of dit is 'n geskikte belegging. Vorige prestasie, hetsy werklik of aangedui deur gesimuleerde historiese toetse van strategieë, is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Doelskieter is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging (NFA), die Bestuurde Fondse Association (MFA) en die Nasionale Bekendstelling Broker Association (NIBA). Doelskieter is geregistreer by die Commodity Futures Trading Commission (CFTC), en was voorheen by die Securities Exchange Commission (SEC). Daarbenewens Striker is 'n voormalige lid van die finansiële bedryf Reguleringsowerheid (FINRA), en die Securities Investor Protection Corporation (SIPC). FINRA is die grootste nie-regeringsorganisasies reguleerder vir alle sekuriteite besigheid in die Verenigde State van Amerika. Lees Striker Openbaringsverklaring vir die addisionele openbaarmaking. Futures Trading Disclaimer: Transaksies in effekte termynkontrakte, kommoditeit en indeks termynmark en opsies op termynkontrakte dra 'n hoë graad van risiko. Die bedrag van die aanvanklike marge is klein in vergelyking met die waarde van die termynkontrak, wat beteken dat transaksies swaar aged. 'N relatief klein mark beweging sal 'n proporsioneel groter impak op die fondse wat jy inbetaal of sal hê om deposito het: dit kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy kan 'n totale verlies van aanvanklike fondse marge en enige bykomende fondse gedeponeer met die skoonmaak firma om jou posisie te handhaaf in stand te hou. As die mark beweeg teen jou posisie of marge vlakke verhoog, kan jy gevra word om aansienlike bykomende fondse te betaal op kort kennisgewing om jou posisie te behou. Indien u versuim om te voldoen aan 'n versoek om bykomende fondse binne die voorgeskrewe tyd, kan jou posisie gelikwideer teen 'n verlies en sal u aanspreeklik wees vir enige gevolglike tekort. Vir rekeninge wat geag verlate of onaktiewe, kan Striker up geld aan 'n 35,00 maandelikse onaktiwiteit fooi, afhangende van die oopte firma waar die rekening gehou word. Indien die netto Likiditeit van 'n rekening 'n daaglikse verlies perk van 80 bereik, sal oop posisies probeer om gelikwideer. Kliënte is verantwoordelik vir die monitering van hul posisies en finansieel verantwoordelik wees vir enige verliese wat deur oop posisies in die rekening. Doelskieter behou sy reg om posisies te likwideer op enige rekening, in sy uitsluitlike diskresie, met geen forewarning. Forex Trading Openbaarmaking: Trading kontant buitelandse valuta (FX) kontrakte dra dieselfde hoë vlak van risiko as Futures Trading (Toekomsstudie Trading Disclaimer). Maar kontant FX, in teenstelling met futures FX kontrakte wat gereguleer word deur die Commodity Trading Futures Kommissie, is nie gereguleer word deur enige regering agentskap. Daarbenewens, want daar is nie 'n sentrale skoonmaak van die huis vir kontant FX transaksies, is daar ook 'n teenparty risiko vir elke kontak. Vir meer inligting lees asseblief die Nasionale Futures Vereniging (NFA) Augustus 2003 Beleggers Alert op die Striker Disclaimer Page. kommoditeit makelaars vir kommoditeit opsie en Commodity Futures handel geleë in die Chicago Board of Trade kommoditeit verhandel en kommoditeit opsie handel vir energie termynkontrakte, edelmetale, landbou futures en opsies, waaronder korrels en voorraad indeks termynmark en opsies. ORION ENGINEERED koolstowwe S. A. (OEC) IPO Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Draad: 1500 VIPS per maand met hierdie metode, VSA / SR / fibb ens hierdie draad is voortgesit HIER: Al wat jy nodig het is 'n naakte grafiek en Deel op .. Die mark beweeg deur bepaalde siklusse te verwesenlik. Dit is 'n stelsel misbruik om jou geld te neem. Dit is hoe dit werk. Dit is waarom dit daar is. Hoe jy eintlik handel help bepaal die baie siklusse wat veroorsaak dat jy om te verloor. As jy toevallig op die regte kant van die mark, weet dat die meeste is not..and volgende keer wat jy dalk nie so gelukkig wees. Aanwysers haal op simptome van 'n handelsmerk opstel, maar nie die oorsaak van die prys beweging. Jesse Livermore ontdek hoe die markte gemanipuleer, en ontwikkel metodes om voordeel te trek uit hierdie manipulasies. Richard Wyckoff gekodifiseer Livermore se ontdekkings en metodes en toegepas hulle aanhou met voorlesing grafiek. Tom Williams VSA om Wyckoff se werk by die spesifieke taktiek gebruik om skare gedrag te manipuleer en bloot die voetspore van die Smart Money manipuleerders openbaar. Petefader begin met 'n draad. Jy gewen het t kry soveel uit as dit as jy net lees 'n paar bladsye. My metode word meer verfynde as my begrip van die mark verhoog. Die draad is 3 jaar oud toe ek hierdie werk te skryf. Tydens 'n verspreiding fase, het slim geld opgebou kort posisies, maar die is geposisioneer lank. A markdown fase (aka af tendens) loop deur hul stop verliese. Soos die markdown voortduur, uiteindelik dit lok baie van die trop nou verkoop. Smart geld neem die ander kant van daardie bedryf. Hulle her reeds in wins op die kort, maar dun uit hul posisie en hulle neem die ander kant van jou kortbroek. Sodra hulle oorgeskakel na 'n posisie bevooroordeeld lank en deurgegaan opeenhoping, begin hulle die merk fase, weer vang stop verliese. Wanneer en waar die siklusse plaasvind is grootliks gebaseer op hoeveel mense hulle kan kry aan die verkeerde kant. Tendens terug op dikwels gaan na 50-61,8 nie net om die geldigheid van die opmaak / af te toets nie, maar dat is ook waar baie stop verliese (re opeenhoping, herverdeling) Wanneer die trop is die meeste aggressief verkoop, is dit op sy beurt wanneer slim geld is die meeste aggressief koop. Dit veroorsaak dat die hoë volume, groot kerse, penne, dojis ons is so gewoond om te sien (absorpsiekoers volume). Dit is sistematiese slagting. Jammer vir die Wink draad titel. Toe ek eers begin het, het ek gedink ek moet iets opvallende om nie misgekyk word nie. PS: Ek is ten volle bewus daarvan dat ons nie praat oor die werklike Deel verhandel, maar Deel van ticks..and ek verkies dit so. Geen debatte please..we is waaaaaay verlede nie. Geredigeer deur petefader 2013/05/26 by 09:50. Oorspronklik gepos deur petefader ok, sommige meer oor wat ek doen. Ek sal 'n paar algemene vrae wat ek kry beantwoord. Ek kopvel hoofsaaklik GJ, aka, want dit gee meer pips..it is een van die mees aktiewe pare. Ek het ook die handel EJ, gu en EU. Ek hou van om te bly op 'n paar al is, aan al my aandag. Tydraamwerke: Ek kyk na al TFS om die groter prentjie te kry, en gebruik die 1 min vir toelating. Ek het 'n groot TF en Smal TF sjabloon, wat heeltemal anders is sover aanwysers. As ek 'n kopvel handel in die rigting van die groter TF skuif kan kry, sal ek probeer om 'n stukkie van die handel lopie laat vir meer pitte. Op hierdie manier het ek vermy 'n groot trekking down..which Ek verwerp lol Metode: Soos ek gesê het in 'n vorige post, Ek sluit volume of in my handel. Ek het ook gebruik algemene dinge, soos SR, Fibbs. Wat ek d myself eerder te trek, maar ek het 'n paar eenvoudige aanwysers vir dit ook. Ook, patrone is baie important..you kan die meeste patrone hier op babypis in die skool deel. Ek stel voor hulle te memoriseer. Inskrywing sein: Wouldnt t jy graag wou weet, lol. (Ek grap net). Ek dont handel blindelings af aanwysers. Dit is gemors. Jy is slimmer as jou aanwysers by verre. En 'n groot handelaars hoef te gebruik die HV237 tendens ontleder 3000, so hoekom moet jy. Die aanwysers is vir refence en sekondêr tot SR, fibbs en VSA. die enigste dinge wat jy regtig nodig het om handel te dryf. Die res is klokkies en fluitjies. Die idee is om te weet wat die mark doen en waarom, nie net om te vertel wanneer om te koop en te verkoop (tensy jy die banke st op jou rekenaar, lol). Met 'n basiese begrip van die 3 dinge, sal die mark óf sin maak, en jy sal handel, of onseker en jy sal nie handel dryf. Dit is so eenvoudig vir my. Jy sal my haat vir dit nie, maar. oor 'n video Maar ernstig, thank you very much vir die deel van Geredigeer deur PipsyGirl 2010/01/10 by 17:43. Join Date Februarie 2009 Posts 7 Verstaan ​​VSA Ek ve baie geïnteresseerd in VSA, en dit lyk asof mense óf sweer by dit, of dink dit is nutteloos gebaseer op die feit dat geldeenhede is oor die toonbank, en die aanwysers regtig net tel bosluise. Ek dink bosluise is die prys aksie, en prys aksie kan volume weerspieël. In elk geval, vyf Ek skerm skote van MT4 kaarte gesien op dieselfde oomblik op dieselfde paar van verskillende makelaars wat baie verskillende volumes te wys. Is die makelaar saak wanneer dit kom by die gehalte van die volume data Baie van die dinge verwar my oor VSA. Dit blyk dat elkeen 'n ander term vir verskillende bars en patrone. Toe ek eers begin lees oor die onderwerp, het ek op soek na 'n tafel van patrone. Verskeie van die patrone het My ingewande vertel my dat VSA 'n geldige instrument kan wees, maar wanneer dit kom by die toepassing van VSA in valutamarkte, die beskikbare inligting isn t maklik om te verteer en te kan toepas. Hopelik sal jy in staat wees om werklik kom neer op my vlak, en help my draai my kop rondom die metode. Ek ve baie geïnteresseerd in VSA, en dit lyk. Dankie vir die post Babatot. Daar is 'n verskil tussen makelaars sover die volume voer. Ek gebruik hoofsaaklik ODL MT4 vir volume. Ek is bewus van die VSA in forex debat. Merk volume is baie nuttig vir my, ek kombineer dat inligting met SR, fibbs, patrone. Ek sal 'n voorbeeld gee: Kom ons sê die prys beweeg tot 'n 0,50-61,8 fib vlak. Ons wonder of dit wat fib vlak sal getref en terug te trek. of breek deur. Een ding wat jy sal dikwels sien, om 'n ommekeer terug sein, is hierdie. Die 5 of 15 minute prys kers druk op die vlak en trek terug die vorming van 'n kers met 'n groot pit bo-op. As die volume vlak vir daardie kers hoog is in vergelyking met die onlangse range..it s 'n weggee. Verkoop bestellings getref gedurende daardie 5 of 15 minute, wat die skerp styging in volume veroorsaak. KOPERS opstoot prys te teiken te tref, gevind verkopers, selfs toe verlang het en hulle het short..all die skep van die toename in aktiwiteit. Probeer om hierdie plek deur te blaai deur jou 5 en 15 min grafiek. 1. 'n skuif na 'n 0,50-61,8 fibb, of weerstandvlak. 2. 'n 5 of 15min kers met ten minste 40 pit bo-op, en 'n volume piek. 3. 'n ommekeer af begin, 'n goeie inskrywing vir 'n verkooptransaksie. dieselfde werke in teenoorgestelde rigting, met 'n lont aan die onderkant van die kers. Geredigeer deur petefader 2010/09/05 by 17:17. Aansluit Datum Augustus 2008 Posts 3 Ek sal rond wees om 'n paar van hierdie stelsel te leer, dankie Geredigeer deur PipsyGirl 2010/01/10 by 17:42. Rede: Advertising FX-Men Erelid Aansluit Datum Junie 2008 Plek Orion Spur, MWG Posts 2879 Oorspronklik gepos deur cyberpasta Ek sal rond wees om 'n paar van hierdie stelsel te leer, dankie Geredigeer deur PipsyGirl 2010/01/10 by 05:37 . Tags vir hierdie onderwerp Toestemming vir plekke Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 15:08. Leer hoe om handel te dryf Forex. BabyPips is die Beginner's Guide te Forex Trading. Jou beste bron vir Forex Onderwys op die Web. Kopiereg 2005-2015 BabyPips LLC. Alle regte voorbehou.


No comments:

Post a Comment